Vad är väl en bal på slottet?

2015



Alltså den här helgen!
 
Jag tror inte ens att jag ska försöka mig på att beskriva hur fantastisk fredagens examensbal var. Eller hela fredagen rättare sagt! På morgonen skickade jag in min färdiga uppsats, och bara den känslan är rätt så obeskrivlig. I 10 veckor har jag kämpat. Jag har gråtit, jag har varit frustrerad, jag har varit glad, jag har skrattat, jag har varit arg. Jag har spenderat många nätter framför datorn, raderat, skrivit om, blivit nöjd, raderat igen, skrivit om igen, blivit ännu mer nöjd. Jag har velat slänga hela dokumentet och bara strunta i det, men med min envishet och inställningen om att aldrig ge upp så blev det till slut ett färdigt resultat. 76 sidor. Och nu ska jag aldrig mer skriva en C-uppsats!
 
Klockan kvart över sju var jag uppe i fredags, klockan 8 skulle den vara inskickad. När jag hade skickat in den började jag baka och styra, efter ett tag kom mammi och lillasyster för att hjälpa mig med massa fix. Klockan 11 kom alla mina fina saknade Kalmar-tjejer på brunch och jag var så uppspelt att jag knappt kunde stå still, och spänningshuvudvärken var ett faktum. Det var så härligt att träffa alla igen! För oss var det inte bara en bal utan för oss blev det ett återseende. Att läsa turismprogrammet innebär att alla i princip läser olika saker. Några har en utbytestermin, några väljer ekonomi, några har praktikplats, antingen i Sverige eller utomlands, vissa är redan färdiga och vissa jobbar. Att träffa alla igen var helt otroligt roligt!
 
På kvällen var det bal på Kalmar slott. Jag finner inga ord, kvällen var helt magisk! Verkligen helt underbar och en kväll som jag kommer minnas länge. Istället för att försöka förklara kommer här massa bilder:
 
 
 
 
Min fina Felle som varit min kompanjon sen dag 1!
 
Mina små prinsessor kom och kramades utanför slottet.
 
 
 
 
 
Alltså den här bilden.. Hahaha, så lyckad på alla att jag bara var tvungen att lägga upp den.
 
Limo till efterfesten på klubben..
 
Så glad att jag lärt känna denna tjej. Sara, min fina Sara!

 
 
 
 
Som sagt, en dag jag sent kommer glömma. En dag som var helt, helt underbar på alla sätt och vis!
 



mormor

FANTASTISKT.KRAM.LYCKA TILL.







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?