September love

2015



Ibland har jag så mycket ambitioner. För det mesta är det en bra grej. Men när det gäller den här bloggen... ja då kan det diskuteras. Jag hade en tanke i somras att jag skulle skriva om tiden på Summer Academy. I mitt huvud hade jag flera färdiga inlägg. Det skulle bli stort det här. Och på engelska skulle det vara också. Vad hände? Jo, det ska jag tala om. Tiden rann iväg. Ambitionerna lades på hyllan. Det gick en hel sommar och hela tre inlägg fick jag ihop. 
 
Det blir ofta osammanhängande i den här bloggen, ingen riktigt röd tråd. Ibland har jag en tanke om att jag ska skriva varje dag och verkligen ha en "livsstilsblogg" (vad är egentligen det?). Ibland tänker jag att jag bara ska skriva ner tankar och känslor (känslor... varför ska jag dela med mig av dem?). Under tiden i USA var det enklare, då fanns det en helt annan anledningen till att skriva. Då handlade det mest om att uppdatera de här hemma i Sverige. Och så såg jag det som en dagbok (en officiell sådan).   
 
Jag har haft den här bloggen i fem och ett halvt år. Jag startade den när jag kom hem från USA första gången, då var det mycket tankar och funderingar jag delade med mig av. I över fem år har den här bloggen hängt med och varierats till och från. Givetvis beror det på livssituationen just då, och jo, visst har det hänt en hel del under dessa år. En hel del. 
 
Ambitionerna finns där, men det finns ingen riktigt klar väg. Jag vet inte vart jag ska och jag vet inte hur jag ska fortsätta från därifrån jag är just nu. Ja, jag pratar om bloggen. Inte om mitt liv. Livet är rätt så okej just för tillfället. Det är ganska så mycket mer än okej faktiskt. Hösten är här och jag är full av energi. Hösten är min absoluta favoritårstid och med den verkar alla mina ambitioner komma tillbaka! Därav detta inlägget, sen får vi väl se hur lång tid det dröjer till nästa gång...
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?