Hello monday!

2015



Är ni laddade för en ny vecka med 7 nya tomma blad att fylla med nya erfarenheter och möjligheter? Det är jag! 

Jag har aldrig förstått dem som har måndagsångest, jag älskar måndagar. Det innebär att en helt ny vecka ligger framför mig, jag som lever med min kalender i handen kan vända blad och blicka framåt på nya dagar. Mina kalenderblad är dock inte helt tomma, tvärtom så är de ganska fullskrivna redan flera veckor innan (jag älskar planering och struktur). Veckans schema består av plugg, en hemtenta på 48 timmar, träning och en flytt i helgen. Jag har längtat till kommande helg, inte för att flytta är den roligaste aktiviteten jag vet, utan för att det är min syster med familj som ska flytta till Kalmar. Äntligen!! Jag har också redan hunnit med en föreläsning och två möten och i eftermiddag ska jag träffa Aaron för en "swedish fika". Aaron var våran mentor i USA och han är i Kalmar i vår för att plugga en termin, superkul! Det, tillsammans med att min klocka fortfarande visar att klockan bara är 8 gör att jag har med mig USA lite extra mycket. På något sätt vill jag inte riktigt ändra tiden, och det är ju bara att räkna sex timmar framåt! 

Hoppas ni får en bra vecka, för det tänker jag ha! 











 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?