När hjärtat svämmar över av kärlek

2014



Vad jag älskar Skype! I förmiddags pratade jag med mina små hjärtan. Antonia tyckte dock att det var roligare att leka med sin kompis men lilla Filippa är så underbar att prata med. Hon är så rolig, sitter och pratar och frågar hur mycket som helst. De båda har blivit så stora sedan sist vi sågs för drygt 2 månader sedan, speciellt Flippen har växt. Det händer lite mer i hennes ålder och det är så kul att man faktiskt kan föra en konversation med henne nu. Hon försökte ta bilder på mig med Hannis mobil och jag skulle ta på henne också. Lilla gosunge! 

För tillfället sitter jag i vår soffa, har precis målat mina naglar och väntar på dagens första lektion. På torsdagar har jag bara två lektioner, varav den första är vid 3. Med det inte sagt att jag är ledig fram tills dess. Nej, här är det plugg från tidig morgon som gäller! Jag kan säga att jag pluggar så sjukt mycket mer här än hemma, och då är det ändå bara i början av terminen. Jag skulle vilja säga att nivån är aningens lägre på kurserna här men det är så himla mycket mer att göra. Läxor och läsningar varje dag, och till varje kurs. På måndag har vi vårt första lilla exam i en kurs så jag vet vad jag ska göra i helgen... Men för att göra plugget iallafall lite roligare tänkte vi kombinera det med häng vid poolen här på campus. Plugg, sol och bad - helt plötsligt låter det inte alls som en lika tråkig helg! 

Dags att packa ihop mina saker och bege mig mot första klassen, ut i värmen igen! 


Så mycket kärlek! 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?