Long time no see

2014



Hej där hemma! 
Har ni saknat mig? Nu var det ju verkligen ett tag sedan jag skrev här och jag ber om ursäkt för det. Jag vet att ni vill veta hur jag mår, vad som händer och inte minst, om alla roligheter jag hittar på!! (Eller blir ni bara lite avundssjuka?) Jag har tänkt så många gånger att jag ska skriva men sen har jag inte vetat hur jag ska börja, vilket jag ioförsig inte vet nu heller. Missar man att skriva om en rolig sak, bara en endaste dag kan räcka, så känns det som om det är så himla mycket att skriva om sen. Och ja, då blir det lite klurigt att veta vad som ska börjas med. Tänkte ändå att NU (!) när jag inte alls har mycket plugg att göra (host host) så kunde jag iallafall slänga in ett inlägg för att tala om att jag åtminstonde lever och fortfarande har det lika bra. En av anledningarna till att jag faktiskt inte har skrivit är för att jag inte tror att jag ser alla de där små grejerna längre, de där som gör USA, för det här är min vardag nu. Och ni vet ju själva, att en vardag är inte alltid kul att berätta om. MEN! Självklart så är inte allt vardag, vad hände sist? Ja, just migränen. Det var ju där jag slutade uppdatera. Och sen dess har det ju hänt en del. 

Så, vad har jag gjort? 
- Jag har varit på festivalen "music midtown" i Atlanta med grymma artister så som Eminem, Bastille, John Mayer, Lana Del Rey, Lorde och Iggy Azala. Bastille var utan tvekan bäst och helgen var den bästa hittills i USA (dittills, för den har slagits...). Vi bodde på det sunkigaste motellet i ett av de farligaste områdena. Blir inte oroliga - de hade bra säkerhet med vakter och det var nära till festivalområde t! 

- Jag har fyllt 25!!!!! Och jag hade den absolut bösta födelsedagen ever, den förtjänar till och med ett eget inlägg så det kom er. Så småningom... 

- Vi hade födelsedagsmiddag/fest för helgen efter min födelsedag och fick besök av MerPo (Mercers egna polis). För hög musik (från en iPad....), mycket folk (alla lugna som satt och spela kort...) och givetvis så hittade de alkohol i våra skåp. Man får inte ha alkohol på hela campus, men att de kom till oss just denna kvällen var bara väldigt retfullt. Hallå, jag är 25, har födelsedagsfest i min egan lägenhet och får inte ens dricka? Även att vi vet om det blev det väldigt skrattretande och irriterande och nu ska vi på förhör och få vår dom. Oroa er inte, det händer alla nån gång.... Haha

- Det bästa av allt: förra helgen var det fall break (onsdag-söndag) och vi bilade ner till Miami Beach. Det var undebart!! Och även det förtjänar ett eget inlägg, vilket jag inte har tid att skriva just nu. Ni får heller inga bilder just nu för de ligger på mobilen och jag skriver från padden. Idag är det game-day så nu ska jag rusa för att göra mig iordning. 

Hoppas ni uppskattade en liten snabbuppdatering iallafall och att ni mår bra. Jag mår super och trivs som fisken i vattnet! Nej just det, orangea tröjan på var det nu ja. GO BEARS!! Och vi hörs snart igen :) 

Tänkte så att ni inte glömmer hur jag ser ut. USA is treating me well! ;) 






lillsyrran

Hahaha så jävla sööööt du är!
Love you







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?