Happy Halloween!

2014



Jag har ju lovat er att dela med mig av både med- och motgångar. Alla dagar kan inte vara bra dagar och igår hade jag min första dipp sen jag kom hit. Eller egentligen har jag känt hela veckan att jag varit okoncentrerad och inte minst på gymmet har jag märkt att något är fel. Jag brukar kunna släppa allt annat när jag tränar, men den här veckan har jag som sagt varit... okoncentrerad. Jag blir inte minst besviken på mig själv när jag ger upp efter 20 minuters löpning istället för att vara envis som vanligt och köra fullt ut. Jag önskar att jag kunde hitta någon anledning till att jag känt mig lite nere, men hur mycket jag än letar kommer jag inte på något. Jag längtar inte hem, jag saknar inte något, jag har inte speciellt mycket i skolan, jag är inte stressad, jag är inte förkyld. Ni hör ju, det finns ingenting att klaga på. När jag pratade med min lillasyster igår sa hon att det är okej att känna så. Alla dagar kan inte vara på topp. Och hon har så rätt, alla dagar kan inte vara på topp och igår var en sådan dag. Iallafall en liten stund, för sen avslutade jag den bra med middag och bio. Och en resa bokad till Thanksgiving!!
 
Idag är det fredag, en ny dag, solen skiner, jag dricker kaffe med ett leénde och... inte minst, det är Halloween! Dagen har startat på bästa sätt och även om igår var en dipp-dag så kommer idag bli en toppen-dag. Som jag sa, alla dagar kan inte vara bra dagar. Trots att 99,9 % av tiden är det!
 
Gissa vart jag ska? :D








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?