We'll fulfill our dreams and we'll be free

2014



Har ni kunnat räkna ut vart det är jag ska åka över Thanksgiving? Några ledtrådar: branta backar, cable cars, sneda hus, Alcatraz, soligt, dimmigt, västkusten, Golden Gate, Chinatown, Californien.....
 
Ja, såklart är det SAN FRANCISCO jag pratar om!!!!
 
San Francisco!! Ah, jag är så exalterad!!! Jag har alltid alltid alltid velat åka dit och hade nog egentligen inte tänkt åka över till västkusten när jag är här. Men sen insåg vi att även om det är 5 timmars flygning så kommer vi inte vara så nära Kalifornien som vi är just nu. Vi är lediga 5 dagar och vill inte sitta fast på campus, så ja sagt och gjort, om fyra veckor kommer jag vara i ännu en drömstad!! Ser fram emot att se alla de där sakerna som man sett på film, på bilder och hört om. Gå på gatorna jag drömt om, se Golden Gate Bridge på riktigt, åka ut till Alcatraz, åka spårvagnarna, få träningsvärk av att vandra upp och ner i backarna, strosa runt i Chinatown och runt Fisherman's Warf. Vi ska också träffa mina släktingar och är bjudna hem till dem på Thanksgivings-middag. Bara det ska bli så sjukt spännande. Att vara med om ännu en riktigt amerikansk högtid! Det är lite overkligt, kan bara säga att jag längtar!!!!
 
 



Veronica

San Francisco är en jättefin stad! Jag var bara där i 2 dar men åker gärna tillbaks dit igen :) Hoppas ni får fina dagar där! kram







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?