Hello sunny Monday

2014



Måndag, klockan är redan över lunchtid och jag har massor att göra. Helgen har bjudit på Thanskgivingsmiddag, midnight movie (vilken jag somnade till...), brazilian party och en hel lazy söndag. Igår hade vi värsta ovädret, men jag gillar verkligen sådana söndagar! Det är så mysigt att kunna spendera en hel dag i sängen och kolla film efter film, äta popcorn och glass och sova lite emellanåt. Det behövdes och var en bra uppladdning för idag. Idag har jag ett final paper att skriva klart. Det ska lämnas in dagen efter Thanskgivning-lovet och då vi inte kommer komma tillbaka förrän strax innan lektionen börjar måste jag ha det färdig innan vi åker imorgon. Jag ska också träffa en grupp som jag har från en anna klass och skriva på ett projekt som även det ska lämnas in veckan efter Thanksgiving. För tillfället står jag lite still, är inte alls i skriv-mode så jag ska strax förflytta mig till bibblan och ladda för en en heldag där. Och sen måste jag tvätta. Och packa. Och... ja, ni hör ju. En busy måndag.
 
Idag är det även exakt en månad kvar till julafton, det känns helt tokigt. Även om det har börjat julpyntats och affärerna har satt upp sina julavdelningar så är det inget jullikt väder precis. Solen skiner och idag tror jag inte ens att jag behöver ha jackan på mig!
 
Nehe, dags att sätta fart om jag ska få någonting gjort idag. Hoppas ni haft en bra måndag!
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?