Härliga underbara våren

2014



Efter en dag full med plugg, powerwalk i strålande solsken och dubbelpass på gymmet är jag laddad inför en ny vecka! En vecka som kommer bjuda på mest pluggdagar, utbildning, ett och annat jobbpass och ett roligt men otroligt nervöst uppdrag på onsdagkväll! Vilket är anledningen till att jag ligger här, klockan alldeles för mycket, och inte kan sova... Jag älskar nya utmaningar och att göra saker som jag är lite rädd för. Trots att jag blir nervös så vet jag att det kommer ge mig en adrenalinkick och höja mitt självförtroende. Om det går bra vill säga, men det är klart att det gör! Känner att jag behöver peppa mig själv och gör jag det här får jag det liksom lite svart på vitt och det gör det enklare att faktiskt klara av det. Jag vill gärna tro att det fungerar så, och om inte annat, så kan jag förhoppningsvis släppa det för ikväll, välkomna John Blund och fortsätta att oroa mig/tagga imorgon. Godnatt och hoppas att ni får en härlig vecka, det kommer iallafall jag försöka ha. Efter en sån bra start kan det knappast bli något annat! 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?