I'm ready to take-off

2014



Efter en härlig ledig helg känner jag mig färdig i Sverige. Jag har räknat ner till denna helgen och psykiskt så sitter jag redan på flyget på väg till USA. Men än är det inte riktigt dags. Trots att nästan alla förberedelserna är klara och det jobbigaste avskedet taget. Tidigt idag på morgonen åkte mina små prinsessor iväg till Kroatien och vi drog ut på gårkvällen så länge vi kunde. Efter massa pussar och kramar så sa vi godnatt och ses snart igen!
 
 
 
 
 
 
 
En härlig kväll med familjen och närmsta släkten i torsdags!
 
Älskade systrar på Strand hotell i fredags, med blåsor på fötterna av massor med dans!
 
 
Lata dagar på standen
 
 
 
 



mormor

Älskade du.Vilka bilder.Så underbara.Tror du att jag kan plocka in ett par på vår dator. KRAM







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?