25th Birthday

2014



 
 
 
I höst fyller jag 25 och eftersom jag inte är hemma då så får vi fira mig innan jag åker. På torsdag ska vi ha födelsedags-/hejdå-ses-snart-igen-kalas och jag letar inspiration till tårta och dekoration. Min baktokiga lillasyster har fått uppdraget att överraska med tårta och redan nu har jag fått hinter om att förberedelserna har börjat. Jag letar inspiration och önskar allt från kladdig brownie med fudgetäcke toppat med havssalt till rabarber och jordgubbscheesecake till cupcakes med kolakrämsfyllning men om jag känner Ellen rätt så lyssnar hon inte speciellt mycket på mina önskemål utan kommer göra något helt outstanding som jag aldrig hade kunnat tänka mig. Hon är så påhittig i köket den där lillasystern att jag ibland undrar om vi har samma föräldrar. Vi delar verkligen inte intresset för att laga mat och styra i köket. Hon är superduktig och har det som hobby medan jag... ja min hobby är att äta det =)
 
En sån här borde väl inte vara så svår att slänga ihop?...
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?