Slutet...

2014



Ja så är det, slutet på höstterminen! Idag har vi haft presentation och opponering vilket innebär att det sista för denna kursen är gjort och på tisdag börjar nästa kurs! Jag kommer inte läsa med några av mina kära klasskompisar som jag hänger med då jag ger mig på ekonomistyrningen med redovisning och finansiering.... (oooh god vad har jag gjort?!) Men det blir kul att läsa med nya människor!

En herrans massa utropstecken blev det idag och jag har egentligen inte så mycket att säga. Hela förra veckan spenderades i mjukiskläder i sängen med te, halstabletter, värktabletter och glass som bästa vänner så en uppdatering om mitt liv hade inte varit särskilt innehållsrikt. Men idag så, nu är företagsekonomi 1 slut och jag håller tummarna för ett bra slutbetyg.

Nu ska jag ner på stan en sväng sen fortsätta min eftermiddag framför tv:n, med fruktsallad och en stor kopp jordgubb- och champangete. Härliga lediga eftermiddagar!






morfar

Hej

Hoppas du är kurerad.Måste kännas skönt att lägga
ytterligare ett studiesteg bakom sig och samtidigt
känna utmaningen att påbörja klivet upp på nästa steg.
Lycka till, du fixar det!

Kramar från morfar







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?