Om tiden bara kunde gå liiite fortare

2014



Om den kunde göra det, så skulle det snart vara vår. Jag skulle snart kunna hänga in vinterjackan, ta av mig stövlarna och hoppa i conversen och skinnjackan istället. Det skulle snart bli ljusare på kvällarna och ljumma brisar skulle prägla dagarna med solglasögon och sopade gator.
 
Om tiden skulle gå snabbare så skulle det också alldeles strax vara sommar. Conversen skulle bytas ut till nätta klackar med öppen tå och skinnjackan mot en tunn kofta slängd över axlarna. Om det skulle vara sommar skulle jag imorgon ställa klockan tidigt, springa en runda i shorts och linne för att sedan slänga mig i solstolen med en bra bok.
 
Om tiden skulle gå bara liite fortare så skulle sommaren snart också vara över, det skulle vara augusti och jag skulle i mitten av månaden sitta på ett flygplan över Atlanten. Det är dit jag vill snabbspola för att sedan trycka på paus och låta tiden gå i slowmotion. Jag längtar till hösten, jag längtar till att uppfylla mina drömmar.
 
Och jag längtar till mitt Disney-slott!
 
 
 
 
 
 
 



mormor

Tänk att vi har en prinsessa som ska till ett slott.Kommer att önska dig lycka till när du åker men kommer att sakna dig mycket trots att vi inte ses så ofta.Kan ju bli en del skype-------för-----sånt gör man ju inte mellan Kalmar o M-ås


Morfar

Hej

Vad härligt det måste vara att ha något så stort att gå
och längta till.
Jag önskar dig verkligen all framgång i det du gör.

Kramar från morfar







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?