You might never get this moment again

2014



Hej där hemma! Hur mår ni? Jag mår bra men har åkt på en väntad förkylning. Ute är det väldigt varmt men inomhus blir det kallt på grund av ACn så det var rätt väntat att näsan skulle bli täppt och huvudet kännas bomullsfyllt tids nog. Att helgen bestod av alldeles för lite sömn och att denna måndag varit fullspäckad gör nog sitt också. Jag klagar dock inte, för det har absolut varit värt det! Jag har precis krupit ner i sängen med en kopp te och ska kurera mig med att kolla Idol på paddan. Jag hänger inte med alls i vad som händer i Sverige. Har inte läst några nyheter, inte kollat någon TV (vi har inte ens någon TV - såå skönt!). Uppdatera mig! Är det något jag behöver veta? Har det hänt några stora nyheter? Är Sverige fortfarande sig likt? 


En bild från i fredags, här tillsammans med min roomie Jackie. 



mormor

Sverige är si likt.Regn o ganska kallt.Krya på dig.Kram fr mopla


Mamma

Här är allt precis som vanligt!Du tog sommaren med dig,och istället kom hösten...Krya på dig!Kram







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?