That awesome feeling....

2013




...when you do something that makes you impressed of your self.

Jag fixade min affärsredovisningstenta, inte bara fixade utan ett VG!! Så sjukt nöjd, stolt OCH motiverad till att klara kalkyleringstentan nästa fredag nu också. Tentan som ger största tentaångesten i världen, tentan som alla skrämt upp mig inför. Tentan som 70-80 % kuggar på. Tentan som jag bestämt mig för att fixa på första försöket! Vilket innebär att jag för tillfället befinner mig i min bubbla och knappt har tid att varken sova eller äta. Än mindre att ta tag i tvätt, städning och disk. Men det är okej, helt okej, för snart är denna kursen över och livet kan komma tillbaka igen. Tills dess, work hard play hard. Ett bra resultat idag var precis vad jag behövde, nu kör vi!! På återseende, puss




mormor

Hej Känner igen min lilla Jonna.Dina tankar o känslor ska du respektera och var stolt över.Jag önskar förstås att jag kunnat diska och plocka post hos dig nån gång men-Jag är så tacksam över att ha fått serva dig ibland när du var liten.Med serva menar jag välling,sällskap,resor,mys o.s.v.Kram.







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?