Väntar på John Blund

2013



Hej! eller godnatt kanske rättare sagt. Ja, nu såhär mitt i söndagsnatten tänkte jag att det kunde vara ett ypperligt tillfälle att meddela om hur livet går, att jag lever och liksom aldrig annars har tiden att skriva. Anledningen till att jag är vaken just nu vet jag inte. Jag borde sova, jag vill sova, jag är trött men jag KAN helt enkelt inte komma till ro och somna. Jag gillar inte de kvällarna, speciellt inte när jag från och med imorse hade bestämt mig för att släcka lampan och ligga i sängen vid tio. Mest som ett försök att bota min fruktansvärda morgontrötthet. Vilket jag med tanke på tidpunkten just nu kommer få lida av imorgon också. Blä. Sak samma, allt bra annars? Jo jag tackar jag. Skolan rullar på, ett fast anställningsavtal är påskrivet så nu har jag extrajobb exakt så länge jag vill, kvällarna spenderas mest med mina fantastiska vänner och träningsmotivationen försöker jag hitta tillbaka till. Det är bara att erkänna, det går upp och ner ibland :) En liten uppdatering om mitt liv, jag önskar den kunde bli längre men det får bli en annan dag. För nu ska jag rulla upp rullgardinen och kika ut genom fönstret för att se om den där John Blund är på väg hitåt. Jag tror inte jag tror på honom längre. John Blund är ett påhitt. Ett ganska bra sånt iofs, när han väl bestämmer sig för att hälsa på! Godnatt, puss & kram & sov så gott 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?