WINDY

2013



Klockan är nästan midnatt och tanken var att jag skulle sovit för ett bra tag sen, men ibland blir inte allt som man tänkt sig! Ligger och lyssnar på stormen och kan inte låta bli att tycka att det åtminstonde är lite mysigt när det är helt knäpptyst inne, varmt under täcket och man hör hur det blåser utanför fönstret och ilar i kakelugnen. Ligger också och fasar lite för hur jobbigt det kommer bli att ta sig upp ur sängen imorgon. Inte för att jag är trött (eller okej, jag är jättemorgontrött) utan för att jag känner redan nu att jag kommer ha grym träningsvärk efter kvällens combat-pass. Känner till och med i underarmarna (!). Det är nog första gången jag har träningsvärk där, visste knappt att det gick... Haha. Men combaten är så himla rolig, lätt bästa passet på hela veckan och nu har de börjat köra på tisdagar också, happiness! Innan jag somnar för att snabbare få morgon och kunna äta frulle (det längtar jag jämt till) så passar jag på att säga godnatt, puss och sov så gott.

Ah just det ja, glömde berätta en grej ;-)











 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?