WEDNESDAY

2013



Godkväll! Har dagen varit bra? Det har minsann min varit. Vi håller på med ett nytt grupparbete i skolan som ska sträcka sig under hela denna kursen (4 veckor) men varje vecka ska vi ha seminarie och presentation på en liten del, vilket kommer innebära fyra presentationer. Vi ska presentera på ett helt nytt sätt där vi ska ha tjugo slides med 20 sekunder vardera. Vi måste alltså tamja in perfekt, och detta ska göras på engelska. Vi har suttit på bibblan hela dagen och skrivit och satt ihop en presentation och jag tror nog ändå att det kommer bli riktigt bra imorgon. Jag jobbar med en ny grupp, som jag inte jobbat med förut, vilket är väldigt nyttigt. Man får nya infallsvinklar och lär sig arbeta på andra sätt och samarbeta med andra människor. När vi kommer ut i arbetslivet kommer man troligtsvis aldrig jobba med samma människor och det är lätt att fasta i ett och samma tänk. Det sista vi ska göra i vår är en B-uppsats och då kommer vi bli indelade tre och tre, kommer alltså inte få välja själva så det är bara hålla tummarna på att man hamnar med några man kan samarbeta med. Hur som helst, slut i huvudet och slut i kroppen så sängen lockar strax. Ska bara ta och gå igenom presentationen en sista gång tänkte jag, borsta gaddarna och sen är det natti natti.
 
Träningsvärk? Jomen det har jag så det skriker om det och värre lär det vara imorgon. Körde cardio, pump och cx och allt tog väldigt mycket i benen så det är väl i dem det lär kännas imorgon.
 
Nehe om jag skulle sätta lite fart så jag får sova någon gång! Godnattpuss
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?