TUESDAY

2013



Efter en väldigt produktiv dag ger jag nu upp, fem minuter före min egna deadline. En heldag i skolan med rapportskrivning och föreläsning, ett sjukt svettigt men roligt combatpass och som sagt, en stunds plugg nu på kvällen. Vi fick betyg på våra presentationer sen förra veckan och vi kammade hem det högsta, så nu ligger ribban högt inför de kommande föredragen. Men det fixar vi lätt! För att orka med en hel dag på bibblan imorgon ska jag krypa ner i sängen och faktiskt tillåta mig själv att läsa en "riktig" bok. Jag är verkligen en bokmal och har hela mitt liv läst väldigt mycket, men vi pratade igår om att man inte hinner läsa "vanliga" böcker längre, att det mest bara är litteratur. Så, det är bara att bestämma sig och lägga in det i schemat, precis som med allt annat man vill göra. There are no excuses, if you really want something you make sure it happen. Tisdagens kloka ord från en slutkörd tjej, natti!










 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?