SUNNY WEDNESDAY

2013



Jag blir så frustrerad av att ha ont någonstans och inte veta varför eller hur länge det kommer hålla i sig! Har fått så ont i vänsterknät och som värst är det när jag springer, går fort eller går i trappor. Skulle springa imorse men det gick bara inte så fick gå och halta morgonrundan. Ingen pw här inte. Och jag som har så många mål den här veckan som kommer bli omöjliga med ett ont knä. Typiskt!

Till något roligare så spenderade jag hela förmiddagen på bibblan för att skriva grupparbete. En riktigt rolig uppgift som vi ska presentera nästa vecka och vi hade ett riktigt bra flow idag. Skönt när man kommer igång med en gång. Åkte hem till mamma sen för att njuta av solen på verandan och har suttit här ett par timmar och pluggat. Nu kom precis lillebror hem så ska hänga lite med honom innan jag fortsätter med plugget. Läser så mycket bättre någon annanstans än hemma så det är perfekt att åka till mammi ♥





Min dag igår kunde inte ha blivit bättre, fick till och med - efter 23 och ett halvt år - äntligen träffa kungen och drottningen! (nåja iallafall se dem)








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?