SOLEN - DU ÄR MIN MEDICIN!

2013



Jag är ingen morgonmänniska. Jag hatar att gå upp på morgonen, sova är det bästa jag vet. Men - de dagar jag faktiskt går upp tidigt blir jag påmind om hur underbart det är att vara uppe och hur mycket man hinner med! Jag är världens morgontröttaste men jag önskar verkligen att jag inte var det. Jag önskar att jag - som imorse - kunde skutta upp ur sängen och - som idag - bege mig till gymmet innan alla andra är där. Jag hade kunnat skriva att "åååh vad underbart med morgonträning! bästa starten på dagen!". Och ja, lätt att det är det, men det kanske händer en gång varannan månad att jag morgontränar ;) Någon kvällsmänniska är jag inte heller, jag är en riktig tröttmössa.. Nu när våren är på väg och solen skiner är det så himla mycket enklare och när jag väl har bestämt mig, ja då går jag upp! Jag är väldigt duktig på att vara envis, och när motivationen är på topp går allt. Förra våren var jag ute och sprang nästan varje morgon, då gick jag upp mellan fem och halv sex varje dag. Som sagt, wish I could do I every morning.
 
Nu sitter jag på bibblan, fylld med energi efter 50 minuters cardio och väntar på mina två kompanjoner. Idag blir det rapportskrivning för hela slanten, hoppas att ni får en härlig onsdag!
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?