SÅ VAR DET DAGS IGEN

2013



Så var det söndag igen och ännu en vecka har flutit förbi utan att man knappt hunnit blinka! Jag har haft en sån mysig helg, trots ungefär 30 timmars jobb på två dagar - men idag var jag ledig! Jag har jobbat mina allra sista två pass på Algots och två på Munken och hade förväntat mig väldigt mycket trötthet idag men när solen sken in genom fönstret imorse blev jag genast pigg. Spenderade förmiddagen med mina favoriter, Hannah, jag och flickorna var ute på promenad och Andreas gjorde under tiden iordning en eldstad ute i snön så att vi kunde grilla korv. Sen bar det iväg på överraskning, Emma plockade upp mig och sen åkte vi till det mysiga cafét i Berga och fikade med Nina och lilla Ella också. Hunnit med årets första utomhuslöprunda, hälsat på hemma hos mamma, träffat mormor, morfar, ellen och hennes kille & även haft skypedejt från Beverly Hills. Där var det 29 grader varmt igår och jag är inte avis det minsta... Tänk att de har det så - varje dag!
 
Bjuder som vanligt på ett par tråkiga mobilbilder och kryper ner i världens skönaste säng (efter min då) med ett leénde på läpparna. Somnar lycklig efter den här dagen=)
 
I onsdags hade jag en rolig utekväll med mina Kalmar-brudar..
 
Det här mötte mig igår när jag kom till jobbet. Kommer sakna mina fina jobbarkompisar!!
 



Anonym

Jämte ordet skönhet i ordlistan står ditt namn.







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?