Mar. 28, 2013

2013



Efter att ha varit igång sen sex imorse ligger jag äntligen i sängen för att sova innan klockan ringer om ett par timmar igen. Jag hoppas att vakna utav solens strålar, precis som imorse - då blir det promenad för att ladda inför veckans sista pluggdag. Jag längtar efter en ledig helg nu och ser fram emot besök av lilla Tonna förhoppningsvis. Då blir det bara massa mys - kvalitetstid när den är som bäst.

Förutom det har jag en visdomstand som busar, inflammerat, svullet, gått ner i både hals och upp i örat. Förra gången fick jag halsfluss, så peppar peppar, det har jag ingen lust med nu. Inte heller öroninflammation! Corsodyl och panodil är mina bästa buddies just nu, och sen var det det där med sömnen också ja... Sova behöver man och efter morgonens inlägg så vet ni att jag gillar att göra det!










 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?