Mar. 25, 2013

2013



Bara för att man inte har något våffeljärn tillgängligt betyder inte det att man ska missa att fira våffeldagen. Det går lika bra med pannkakor, grädde och hallon. Efter en fantastisk dag med solsken, långpromenad och plugg blev det alltså pannkaksmys. Har suttit och pratat om kursen vi läser just nu, och jag tycker den är så otroligt rolig! Presentationen vi hade förra veckan gick också så himla bra så ja med andra ord, jag är väldigt motiverad just nu! Och event är verkligen någonting som jag skulle kunna tänka mig att jobba med, har ansökt om att jobba som volontär på UEFA dam EM som ska hållas i Kalmar i sommar, så jag håller tummarna för att det ska bli något. Förutom det så har veckan börjat alldeles fantastisk bra och jag ser fram emot ett par dagars plugg, presentation på torsdag och sen lite påskledigt.

En sak till, mormor - bara gör det! Kul att jag kan inspirera.:) Du är bäst!






mormor

Men var ska man gömma det man aldrig fått prata om?







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?