LET THE SKY BE YOUR LIMIT

2013



Kickade igång veckan med en rejäl sovmorgon, det var välbehövligt efter helgen som inleddes med tenta i fredags, träning och sen två jobbpass hemma i Mönsterås. Klasskompisarna hade tentaslask på korridorsfest hos Sabbe så när jag hade slutat mitt i natten åkte jag förbi. Där var det kaaaos men vi satt inne hos Sabina och mös istället med spel, snack och skratt. En riktigt trevlig fredagskväll som slutade med att jag inte var hemma innan 3, haha. I lördags var jag dock uppe tidigt för att hinna tvätta och städa innan Hanni kom in hit. Vi hade en heldag på stan, kom hem till mig, kom på att vi var sugna på fika så åkte och fikade innan vi böjade göra oss iordning inför kvällen. Kvällen bjöd på käk på Stars & Stripes och efterföljdes av Harrys. En riktigt riktigt rolig kväll och så skönt att bara vara vi, det händer verkligen inte allt för ofta då hon har sina två små tjejer hemma. Jag är så lycklig för att mina föräldrar skildes så att mamma fick möjligheten att träffa Johan, annars hade jag aldrig fått så många underbara extrasyskon. Jag vara bara fyra när mamma och Johan träffades så jag har växt upp med hans barn och ser dem alla som mina riktiga syskon, trots att vi inte har samma föräldrar. Jag tror inte att det där spelar någon roll, att vi inte är blodssyskon. Man kan ha samma connection ändå och i Hannah har jag också min bästa vän. Jag skulle göra allt för dem, något som har satts på prov många gånger och som verkligen visar att jag menar vad jag säger. Allt.
 
Hur som helst, idag har vi börjat ny kurs - event management, som jag tror blir riktigt bra. Har sett fram emot den här kursen så jag hoppas den lever upp till mina förväntingar, även att vi har fått väldigt mycket att göra redan nu..
Kvällen har bestått av träning och sen har jag pratat med farmor ett bra tag som jag inte har gjort på länge. Det var mysigt, det blir så sällan. Vi pratade om alla mina gamla kompisar och vad alla gör idag och kom fram till att vi alla gör väldigt mycket olika saker men vissa kommer det alltid vara detsamma med. Det spelar ingen roll om man inte hörs på ett par år så är det ändå samma sak när man väl gör det. Medans jag pratade med henne promenerade jag bort till maxi för att handla och testa mina nya pjucks. Ni ska få se dem, supersnygga (och rosa såklart)!
 
Dagens glad Jonna, som ska sova nu.. Godnatt!
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?