JONNA-DAY

2013



Igår var det en riktig Jonna-dag. Det behövde jag, bara släppa allt plugg för en dag. Tog sovmorgon, låg i sängen, kollade på nyhetsmorgon och åt frukost innan jag gick bort till gymmet. Ett riktigt bra benpass och jääklar var det känns i rumpan idag! Haha.. Kanske inte var världens smartaste då jag börjar löp-träningsprogram idag. Berättar mer om det sen, men nu är det dags att komma igång till loppet i sommar! Efter gymmet gick jag och solade, pwade en sväng och när jag kom hem var jag så fylld av energi att jag började rensa och städa, så skönt! Duschade och ringde lillebror för att höra om han ville hänga med på bio. Det ville han så kvällen slutade med 3D bio - Oz, the great and powerful - och syskonmys. En riktigt bra påskafton trots utebliven påskmat och påskägg!=)












 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?