FRIENDS

2013



Jag har haft en mycket mysig kväll med mina fina klasskompisar. Konstigt det där hur snabbt man kan lära känna folk, jag menar, i höstas vad vi alla på samma plan och ingen kände en kotte. Helt plötsligt skulle vi bara lära känna massa nya människor och i det stadiet, när alla är i samma situation, är det ganska enkelt. Felicia och jag har hängt ihop sen dag noll och en bit in i höstterminen började vi hänga med de andra tjejerna och Robin så idag är vi ett "gäng" på ungefär 10 pers, vilket betyder att det alltid finns någon att hitta på något med! Jag är dock inte så van vid att vara så många men det är så mysigt de kvällarna när vi verkligen är nästan alla och bara myser. Ikväll var vi hos Sara då hennes pojkvän är från besök, bakade scones, drack te och åt Robins goda kladdkaka. Vi har våra små positioner och platser men kompletterar varandra väldigt bra och har, framför allt, väldigt roligt ihop! Och känner man inte för att vara med någon gång, nej då hoppar man det. Så enkelt är det! Och med det sagt, jag är så glad över alla mina nyfunna vänner och det är tråkigt att vi till hösten kommer gå olika vägar allihop då några flyttar hem, några läser vidare inom turism, några hittar på annat och jag, ja jag kommer läsa ekonomi. Men så är det ju och vilka vägar vi än går så har vi funnit vänner för livet.
 
 
Jag, felle, jenny och robin en utekväll innan jul.
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?