APPRECIATE THE SMALL THINGS IN LIFE BECAUSE ONE DAY YOU WILL WAKE UP AND REALISE THEY WERE BIG THINGS

2013



Jag fastnade framför dokumentären på tv4 om den stora krocken i Skåne, så hemskt! Jag tror aldrig jag förstod hur stor den var när den hände med nu när man kollar på det så förstår man. Man inser också att livet är så skärt och att det kan hända saker på två sekunder. Utan att man kan göra någonting åt det. Ikväll går mina tankar till alla de som förlorat någon närstående helt plötsligt, ta vara på varandra och uppskatta det du har innan det är för sent. Kärlek. ♥


Mina fem svalor symboliserar mina älskade syskon.



mormor

Älskar dig och dina fina inlägg.Jag blir så inspirerad och skulle så gärna vilja skriva en del om min barndom.Om allt det jag inte fick fråga eller prata om.
Var rädd om dig.Kram.







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?