REGNET DET BARA ÖSER NER

2013



Godmorgon!

Jag har haft sovmorgon idag! Och efter ett par jobbiga nätter med alldeles för lite sömn var det skönt. Vaknade tidigt men behövde inte mer än att lyssna på regnet utanför för att somna om igen. Ligger forrfarande i sängen och kollar tv, ska strax fixa lite frulle och tänker fortsätta ta det lugnt ända till jag ska åka för att jobba kvällspaset. Näsan är fortfarande lite täppt och jag börjar bli trött på det... Tror det är en av anledningarna till att jag är lite nere, jag vill träna! Ja, det var väl en bra uppdatering om mitt liv. Haha

Såhär såg jag ut igår kväll när jag hade cyklat hem från Arenan - mina vänner, det finns en anledning till att jag "latat mig" och för det mesta kört bil innan.. Detta!!





Anonym

Köp regnställ o stövlar.
Krya på dig vad det gäller näsan.KRAM







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?