MÅNDAGMORGON

2013



Godmorgon! Jag vaknade med ett ryck vid tjugo i sex av att det ringde på dörren. Det ringden och ringde och ringde, vem fan gör det en måndagsmorgon??!! Nu är jag sjukt nyfiken och skukle väldigt gärna vilja veta vem denna människa var som tyckte att det var en sån fruktansvärt bra idé. Det vet jag inte, för jag öppnade inte. Och inte ville jag gå och kolla i ögat heller för det knarrar i golvet vilket hade hörts...
Hur som helst så var det en bra väckning trots lite för tidigt men efter en stund gav jag mig ut på morgonpromme och efter dusch och frukost ska jag nu dissa solen för en hel dag på jobbet. Jobbar dock med söta Ellen så det kommer bli kul ändå! Och imorgon är jag ledig och får njuta lite, då blir det minsann en hel dag på Öland.

Min vecka har börjat bra, hoppas er också gjort det! :)










 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?