THANK GOD IT'S MONDAY TOMORROW

2013



Åh jag har verkligen haft en sån mysig helg! I fredags kom Tonna till mig för att stanna över natten. Vi gjorde tacos, pysslade, målade med målarfärg (med hela kroppen..), hade bio med alla kuddar och täcken på golvet, poppade popcorn och kollade på Tingeling. Hon slocknade skönt på min arm och kan man vakna bättre än av en liten tjej som pratar med en "titta Jonna, det är morgon nu. Det är dags att gå upp för det är ljust ute. titta då"? Fixade välling, kollade Tingeling igen, sov lite grann och fixade sedan frukost. Efter förmiddagen hemma med pyssel åkte vi till Leos lekland i ett par timmar för lek och jag klagar inte. Är som ett barn själv där bland alla bollhav, rutschkanor och studsmattor=) När lillan var så trött att hon inte ens orkade hålla glassen när vi fikade och själv sa "Jonna jag är såå trött nu" så fixade vi lite lördagsgodis och åkte hemåt, behöver jag säga att hon slocknade så fort vi satt oss i bilen? En kanondag med andra ord och det har varit så mysigt med moster-tonna tid, älskade lilla troll vad jag avgudar dig och din syster...
 
Igårkväll bjöds det på mat och imorse hoppade jag upp pigg som en lärka (önskar iallafall att jag hade gjort det...) nej, trött det var jag, men hade bestämt mig för att simma så kvart över nio tog jag mina första simtag och simmade en timma. Skönt, dagens träning gjord, tänkte jag men efter att ha rensat hela garderoben blev jag sugen på att svettas lite. Sagt och gjort, en halvtimmes löpning och ett pass bodypump, och fy fan vad mör jag är nu. Bodypump är verkligen ingen lek så imorgon räknar jag med grym träningsvärk i hela kroppen... Längtar nästan lite=)
 
Hur som, avrundade den här kanonhelgen med film och prat och nu kommer jag somna gott så fort jag släcker lampan. Imorgon är det måndag, och jag är sjukt peppad för kommande vecka! Kommer bli en stört bra vecka, jag trivs nu!
 
Glad tjej på leos!
 
Har matchat mitt nya fina skal med naglarna i helgen. Visst är det fint med pärlor och spets?
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?