MOTIVATION

2013



Jag körde första passet på länge igår på gymmet och har sååån träningsvärk idag... Jag med mina sjukdomar och förkylningar som aldrig vill bli bättre, förkylningen som jag fick (efter att ha varit frisk i ungefär två veckor) har hållt i sig sen i mitten av december och det är inte det minsta kul. Jag har ju mina egna teorier om att det var vaccinet mot svininfluensan som jag tog för fyra år sen som försämrade mitt immunförsvar. Jag är helt övertygad, för jag var ALDRIG sjuk innan dess. Nu är det enklare att säga när jag inte är sjuk eller förkyld. Men iallafall, igår körde jag överkropp och kan knappt ta på mig jackan och än mindre klia mig på ryggen för att det gör så jävla ont i armarna. Haha, men det SKA kännas och jag gillar smärtan trots att den är lite jobbig just nu... Hur som helst så var det iallafall ett väldigt skönt och roligt pass. Ikväll ska jag på zumba och är världens gladaste för att mitt gym börjat köra såna pass igen, de körde ingen zumba i höstas och jag har verkligen saknat det så ska bli kul att shakea loss lite! Fellebelle och jag laddar upp med fruktsallad efter att ha varit superduktiga med plugget hela dagen. Blir skönt med ett pass för att samla ny energi till kvällsplugg=)
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?