MIN NYÅRSKLÄNNING

2013



Jag har fått blåmärken på båda knäna... Funderade lite över vad jag hade gjort tills jag kom att justja - vi hade ju limbotävling klockan 3 på natten! Jag har alltid varit grym på det men är visst inte lika vig längre och klarade inte så lågt som jag trodde... haha. Fast jag kom delad etta och var nog ganska bra ändå. Trots att jag fick offra knäna ett par gånger och i nacken känns det som om musklerna har förkortats = aj! Men kul hade jag - det är huvudsaken! Tyvärr blev det inte en enda bild under kvällen, mobilen var inte högsta prio direkt..
 
 
Jag älskar min nyårsklänning! Hittade den när jag letade klänning till personalfesten, men köpte den aldrig. Ångrade mig veckan därpå och skulle köpa den - då fanns den inte kvar! Åkte ut till Hansa för att kolla där och där finns det ett ex kvar, som hänger på en provdocka. Kollade storleken - en storlek för stor...
I helgen hade jag ändå bestämt mig för att om den fanns kvar så kunde jag ju fixa till den med nål och tråd. Den fanns kvar - yes! "Ursäkta skulle jag kunna få köpa den där klänningen som hänger på provdockan?" "Ja givetvis, den är på rea också så säg till tjejerna i kassan." Kathing! 70 % rea och en väldigt nöjd tjej betalade och åkte hem. Fick ta in den lite och satte dit det svarta skärpet för att den fortfarande var lite stor. Blev perfa och jag kände mig så fin hela kvällen. (Klänningen hänger nu som dekoration i min lägenhet...) Att man kan bli kär i ett klädesplagg!=)
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?