2 JANUARI 2012

2013



Började morgonen med frukost hos momo och popla tillsammans med min morbror och hans familj. Sen hann jag med lite mys i soffan med min goding innan jag gick iväg till jobbet. Och jag som inte ens skulle jobba något mer nu. Aja vad gör man inte?=) Jobb imorgon och fredag också sen ska jag minsann hem till Kalmar för att tentaplugga, tenta nästa torsdag och i nuläget känns det väääldigt långt bort. Delade på passet imorgon så att jag bara jobbar kvällen och inte hela dagen så imorrn ska jag minsann upp tidigt för att iallafall skriva sammanfattning.
Och min nyår? Jo den var toppen!!! Kommer uppdatering av både den och en resumé av året som har gott. Sammanfattningsvis så var 2012 ett helt fantastiskt år på många sätt och vis...
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?