VEM ÄR HON?

2013



Jag vill egentligen inte klaga eller så, därav dålig uppdatering på senaste, men detta har verkligen varit en dålig vecka. Jag hade sett fram emot en ledig vecka från jobb - dock med mycket plugg men när man bara har plugget kan man disponera tiden lite som man vill och hinna få in träningen när man känner för det. Jag har inte känt för det alls. Jag har inte känt för någonting. Har varit allmänt nere och inte alls på topp. Känt mig hängig och utan både energi och motvation. Vilket ledde till dåligt förberedd till tentan och inte ett enda besök på gymmet. Förutom idag, men det passet hade jag lika gärna kunnat vara utan. Jag brukar inte vara sån här. Sovit hur mycket som helst men ändå inte blivit piggare. Till och med ätit godis. Vad har hänt? Håller alla mina tummar och tår för att det känns bättre imorgon, och att motivationen och mitt vanliga jag kommer tillbaka. Har en ganska lugn vecka i skolan men desto mer jobb och till helgen ska jag hem för att jobba. Då drar Mönsteråsrevyn igång - det blir skoj men väldigt mycket jobb ett par veckor fram över. Och tills dess ska jag försöka få lite rätsida på vad jag vill också, för det är också en grej som ligger och gnager i bakhuvudet. Vad vill jag? Vad ska jag göra? Ska jag vara kvar här? Göra något annat?
 
Åh, kan inte någon bara ta iväg mina tankar ett tag och när jag sen får tillbaka dem så känns allt så mycket klarare? :) Som det är nu känns det som om huvudet snart exploderar av allt som rör sig där inne och inte sätter sig på rätt plats. Gah, jag blir galen.
 
/Nån jag inte känner igen



Felle

Vad du än väljer och var du än hamnar så kommer det att vara på rätt ställe finis. Du är bäst, glöm inte det! <3







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?