GO HARD OR GO HOME

2013



Fixade en ny spotifylista med bara massa nya låtar och gav mig ut på powerwalk, det blev strax över en mil och det var riktigt skönt att bara gå och lyssna på ny musik. Motivation höjs till toppen av förändring! Innan jag var ute så var jag på gymmet, de hade "test-kvartar" på alla pass så det blev bodypump, bodystep, combat och ett nytt pass som heter grit - det var sjukt jobbigt!! Väldigt utmanande och tufft, precis ett sådant pass man behöver ibland. Och sen combaten - det är mitt absoluta favoritpass. Det är skuggboxning och även att man slår bara rakt ut i luften så bestämmer man själv hur hårt det ska bli och hur mycket styrka man lägger bakom slagen. Älskar känslan när svetten rinnner i ögonen så att man knappt ser någonting, håret har släppt från tofsen men man bara fortsätter slå. Hårdare och hårdare. Det är enda passet jag känner att jag verkligen vill spy efter några låtar, det är så kul att jag aldrig ger upp - hur jobbigt det än är! Adrenalinet pumpar än och jag kommer ha svårt att sova på ett bra tag, trots att kroppen redan sagt ifrån för länge sen... Helt död! På ett skönt sätt.
 
Laddad tjej innan träningen!
 
Synd att man inte är lika fräsch efteråt.. Men det ska synas att man gjort nåt ;-)








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?