BURN BABY BURN, DISCO INFERNO

2013



Ikväll ni! så har jag varit och dansat disco-dans, riktigt 80/90-tal med discokula och discolampa. Haha jaaa om jag säger såhär, jag och två tjejer till sänkte ju medelåldern ordentligt. Och om jag såg det som ett träningspass vet jag inte, men lite kul var det iallafall. Dock hade jag räknat med ett riktigt jobbigt pass idag och hade iallafall "värmt upp" med 5 km löpning så träning fick jag iallafall. Man blir ju glad av låtarna, tänk "I will survive", så för en stund släppte jag allt annat och dansade loss tillsammans med tanterna. Instruktören hade grym energi så det gjorde det hela lite bättre men som sagt, nu har jag testat på det och vissa saker gör man bara en gång ;) Något annat som jag verkligen funderar på är boxning! Tycker det är så sjukt kul verkligen. Har kollat upp en boxningsklubb här i stan och ska nog kila ner för att kolla möjligheterna den dagen jag vågar... Och den dagen jag är beredd på att ta ett par riktiga smällar och lida mig igenom ett par blåtiror haha..
 
Om jag ska ha rosa handskar isånafall? KLART jag ska!!=)
 
 
 
 



Jag vill också!!!!!!!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?