TISDAG

2012



Vad jag gillar min lägenhet!!!! Och Kalmar! Trodde aldrig jag skulle trivas såhär bra, att det fortfarande skulle vara lite för nära hemma... Men nej, det här är perfekt! Och min lilla etta börjar bli så himla mysig nu. Det fattas bara min stora vita fåtölj och tv-bänken som står kvar hos lillasyster. Sen lovar jag att det kommer bilder (och ni får såklart jättegärna komma och hälsa på). Idag har jag fixat mig en byrå, envis som jag är åkte jag till IKEA själv, med mycket möda fick jag på byrån på vagnen och till sist in i bilen.. Sen var det sista problemet, hur jag skulle orka bära upp den svintunga kartongen till lägenheten. Hmm.. Jag öppnar paketet och tar ett par delar i taget. Haha, sagt och gjort. Tre gånger fick jag gå och många timmar senare är den äntligen ihopskruvad. Fan vad jag hatar att bygga möbler. men som sagt, fint blir det!
 
Indroduktionsföreläsning har det varit idag och vi fick mycket information så mycket som snurrar runt i huvudet nu, vilka inriktningar man vill ta, utlandsstudier osv. Så säger programansvarig: "satsa på något mer udda när ni väljer land att åka till, det slår högre i ett CV, då sticker du ut. Inte USA eller London eller något annat vanligt som folk åker till". Men halllåå! JAG SKA TILL NEW YORK!! :) No matter what.
 
Ikväll är jag lite kluven för vad jag ska göra, om jag ska vara hemma eller gå ut. Det är Giant Caps på studentpuben, ett "kapsylspel" kan man väl säga. Börjar klockan nio, så får se hur jag gör..
 
Och jag vet att det blir tråkigt utan bilder, ska bli bättre på det!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?