HALLIHALLÅ

2012



På begäran av mormor som tyckte att jag skrev lite dåligt så kommer här ett inlägg.. :)
 
Jag tänkte att när jag började plugga så skulle jag faktiskt ha tid att skriva ganska mycket här i bloggen, med tanke på att jag använder datorn. MEN. Jag använder inte datorn så mycket, iallafall inte nu, då vi inte har fått något att skriva än. Nu är det bara tenta-plugg som gäller, vilket innebär många bäcker att plöja igenom. Det är lite svårt nu i början att veta hur man ska plugga och vad man ska plugga på. Den första tentan har vi nästa fredag och den handlar i princip om hela turismens historia och en överblick över vad turism handlar om = svårdefinierat. Därför spenderar jag mina dagar åt att gå på föreläsningar, läsa böcker och diskutera med klasskamrater. Bloggen har blivit lidande och jag vet att ni där hemma tycker det är roligt att läsa och att ni då vet vad jag faktiskt gör här i Kalmar!
Idag vaknade jag av mig själv strax innan klockan ringde vid sex, fixade frukost, tände ljus och satte mig och plugga en och en halv timme. Det kallar jag effektiv morgon! Jag har hunnit diska och plocka iordning mina saker för nu ska jag strax iväg på föreläsning. 9-12 sen blir det plugg på bibblan hela eftermiddag tills det är kvällsföreläsning och studieteknik vid fem. Så det blir en heldag! Har packat ner vatten, massa frukt och lunch käkar vi i stan :)
 
Nu måste jag sätta fart så jag hinner. Det var ju en liten uppdatering det här iallafall! :)
 
Förresten, så har jag gryyym träningsvärk efter världens roligaste, jobbigaste och bästa pass igår. Bodycombat - skuggboxning. Kan itne ens beskriva hur roligt det var, typ den roligaste träningen jag har gjort i hela mitt liv!! Till och med roligare än zumban!
 
Neheni, puss på er!
 
 
 



mormor

Låter som fantastiska dagar men jobbiga.Du är ju så van att ta ansvar över din situation så du klarar säkert både plugg och träning och att umgås med kompisar.HA DET BRA.PUSS:
n


Pappa

Kul att du skriver lite nu,så man vet att du lever,o hur de går för dej.De e väl klart att jag som pappa undrar och hoppas dej de bästa:-)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?