GIVING UP IS ALWAYS AN OPTION BUT NEVER MY CHOICE

2012



Jag har haft en jättemysig onsdagskväll!
 
Först var jag på gymmet, körde ett pass cxworks (rygg/mage) och sen bodycombat. Jag tog i så mycket att jag allvarligt talat nästan behövde springa ut och spy när det var 20 minuter kvar. Svetten rann i ögonen, det sved och jag har aldrig svettats så mycket. Ansiktet svettas jag ALDRIG i annars. Men. så. jävla. gött är det. Har varit igång bra hela veckan och jag märker själv att jag får mer energi att plugga efter ett pass. Mellan 14-17 är det kört för mig att plugga, då är det bättre att göra något annat för att kunna koncentrera sig sen.
 
När jag hade kommit hem, svettig och dan, kastade jag mig i duschen och satte igång med att göra scones. Sen kom Felicia. Vi har hängt i min säng hela kvällen, ätit nybakta varma scones med ost&marmelad, druckit te, förhört varandra, repeterat och pratat om en hel del annat... Såklart!
 
Nu ska jag sova, klockan är ställd på sex, som vanligt.
 
Godnatt!
 
Jag och fellebelle i lördags!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?