GARDEN PARTY

2012



Godmorgon! Eller godmiddag. Jag har faktiskt varit uppe ett tag, varit iväg och handlat och varit på systemet. Det var inte roligt idag kan jag tala om... haha. Jag börjar bli RIKTIGT seg och det känns mest i ögonen. De svider och jag kan knappt hålla dem uppe. Om jag har streck till ögon i vanliga fall så är det ingenting emot vad de är nu. Men jag hade roligt igår!! :) Först på dagen hade vi amazing race, vi blev indelade i lag och skulle utföra massa uppdrag i hela stan. Det var kul men väldigt blött då det regnade hela dagen, lite synd och visst blir man inte så taggad av det men allt blir vad man gör det till!
 
Efter att ha varit hemma en stund åkte jag och Felicia iväg till några sköna killar i klassen och förfestade innnan vi gick ut och dansade till klockan tre. Förutom att dj:n var den sämsta jag har varit med om så var det lika galet roligt som alla andra kvällar!
 
Idag är det garden party, det är en festival där det kommer vara huuur mycket folk som helst. Vi ska vara i Kalmarsundsparken och även att de har satt upp tält så håller jag tummarna för att det inte kommer något regn! Festivalen börjar vid halv sju men innan dess är det sittning för oss som lyckats få biljetter till den. Det börjar redan vid halv tre och egentligen borde jag redan vara där nu då det skulle vara förmingel vid 12. Det kändes lite tidigt och varken jag eller Felle var klara tills dess så vi blir lite sena. Men är snart på G :D
 
Vad mycket konstiga inlägg det blir.. haha. Jag vill egentligen skriva hur mycket som helst och förklara allt in i minsta detalj, men det finns liksom inte tid och vi gör SÅ HIMLA MYCKET hela tiden! Jag hoppas ni får en liten vink om hur jag har det iallafall :)



Pappa

De e så roligt att du skriver o berättar.De e så roligt att läsa hur du har det o vad du gör.Jag undrar ju hur de går för dej gumman.Jag önskar dej allt gott här i livet:-)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?