DAY OFF

2012



Godkväll!
 
Idag har det varit "Vilodag", vilket inte inneburit så mycket vila för mig... Jag har varit på Leos lekland och lekt med mina små älsklingar. Lagom seg efter denna veckan men jag har nog svettats bort all skit från kroppen så många rutschkanor jag har åkt i, bollhav jag hoppas i och studsmattor jag studsat på... Och inte för att glömma - allt spring efter Tonnis som ska leka med allt och klättra överrallt! Även att jag bara har varit borta en vecka hemifrån så kändes det som om det var flera månader sen jag hade träffat dem och det är i de här stunderna jag känner att - fan vad glad jag är att jag valde att plugga så nära hemma!! Jag har hunnit med en sväng hemma i Mönsterås också, fick käk (eller jag lagade den faktiskt!) hemma hos bästa mormor och morfar och hos lillasyster fanns det världens fetaste godispåse som jag dök i... Efter en och en halv månad utan godis! Det här med kosten och träningen går inte direkt så bra just nu, men jag längtar tills nollingen är över och man kommer in i rutiner. :)
 
Ikväll har jag varit duktigt, suttit och filat ihop värsta snygga CV:t, skrivit personliga brev och sökt lite jobb. Jag har börjat inse att det kommer bli svårt för mig som haft jobb innan att klara mig på CSN:et. Visst, det går, men det är knapert... ;)
 
Imorgon är det första riktiga skoldagen och jag ser med spänning fram emot hur den första föreläsningen kommer vara. Och för att jag ska orka med så borde jag nog hoppa i säng alldeles strax. Japp, så blir det. Gaddarna och sen John Blund! Natti!
 
Ni vill väl se alla sidor av studentlivet? Såhär ser en sliten tjej ut på söndagsmorgonen efter en veckas nollning...








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?