ALL IN

2012



Det dunkar i halva ansiktet och ögat är svårt att få upp.. Går och kollar mig i speglen, lite nervös över vad få se.. Blått, rött, lila och svullet.. Jo men ska man vara amerikansk fotbollsspelare på sportsittning så får man väl räkna med lite tacklingar men att bli buren upp och ner, snurrad och sedan tappad rakt ner i ett stengolv med huvudet före - det är inte riktigt okej! Jävla idioter det finns. En ispåse på, rinnande tårar men jag dansade hela natten ändå! Man får ju vara lite hård... Haha. Det ser inte speciellt fint ut nu, men det hade kunnat vara värre. Jag hade kunnat slå i huvudet, få en hjärnskakning, spräcka ögonbrynet, slå ut tänderna, bryta näsan eller vad som helst. Nu gjorde jag en snygg landning på sidan av ansiktet, precis bredvid ögat och klarade mig med bula, lite spruckna blodkärl och en hel jäkla färgpalett på kinden. Men jag mår bra ändå!! Jag lovar, det ser inte fint ut nu och jag räknar inte med att det kommer vara bättre imorgon, då kommer det nog bli både gult och grönt och blått. Om ni vågar se, så kanske jag lägger upp en bild sen.
 
Sportsittning igår alltså, förutom fallet så var det en riktigt rolig kväll!! Vi var på Sandra, fick mat, och sedan öppnade de upp för alla äldre studenter också och vi dansade hela natten. Den här sittningen innebar också att man skulle klä sig enligt temat och jag som gillar maskerad gick all in och SYDDE MIN EGNA KOSTYM! Sprang runt med en fotboll hela kvällen och ni kan ju tänka er att jag fick fina tacklingar på grund av det.. Trodde aldrig jag skulle ha med mig bollen hem igen, men då ligger så fint i min väska.
 
Idag ska jag PLUGGA! Och städa för i eftermiddag kommer min kära mami och mina småsyskon hit på fika och för att se hur jag bor. Lite frulle, stänga av tvn, sen är det bara sätta sig och läsa.
Ha en bra fredag!
 

Det syns knappt på bilden men det står BREHMER på ryggen. :-)








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?