WESTERWIK

2012



Godkväll!
Jag har myst ner mig i min fåtölj med varm oboy och knäckebröd efter en springtur och världens längsta dusch. Det behövdes med tanke på att vi varit på exkursion med klassen i två dagar. Har åkt över 80 mil buss och sett många spännande ställen i både Småland och Östergötland. Övernattade utanför Vadstena och har haft två riktigt roliga, intressanta och intensiva dagar med klassen. Jag gillar verkligen min klass, så många sköna människor!
 
Trött tjej nu så ska gosa ner mig i min nybäddade säng och kolla på reprisen av Kalla fakta om Parken Zoo.. Har läst och hört om det överrallt idag så måste kolla på det själv. Vi hade faktiskt en föreläsare för ett par veckor sen som varit VD för parken, läs VARIT. Så detta fick vi inte höra något om...
 
Orkar knappt ens trycka ner tangentera så slutar här och säger godnatt.. En kort uppdatering blev det iallafall!
 
Fina Västervik som jag tillsammans med min grupp hade att presentera som turistdetination. Det gick superbra, och för att göra en speciell inledning så hade jag allsång med mina kompisar.. "Inatt jag drömde", trodde att alla kunde den men ack så fel jag hade.. hahah.. Jag gav inte upp ändå utan stod där med mina fina stämma och sjöng inför klassen.. Det ni ;)
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?