THE SUN ALWAYS SHINE OVER THE CLOUDS

2012



Jamen hållaja! Nu var det ett tag sen igen.. Det liksom kommer och går.
Idag har jag haft en heldag i skolan och är helt slut nu, men det har varit intressant! Vi hade i eftermiddags ett programmöte där vi skulle skriva ett brev till oss själva som vi kommer få på posten om 3 år. Blir kul att läsa och se hur man tänkte och ville göra nu!
 
I tisdags var jag ledig och hemma i Mönsterås och fikade, slutade med att jag hoppade in och jobbade ett pass. Kul! Och pengar, det behövs ju... Har fått lite fler pass, men det är ju som sagt en bit att pendla, så håller alla tummarna för jobb här i stan. Gör det ni också!

Träningsvärk har jag idag också efter gårdagens stenhårda 2timmars träning, så ikväll ska vi ha myskväll med kanelbullar och te, det är ju trots allt kanelbullens dag! Fast vi kör en powerwalk till affären och tillbaka.
 
 
Imorgon - fredag och jag är ledig! Har lite ärenden på förmiddagen och sen blir det IKEA. Jag har lovat att jag kan köra släpet (med felles bil), men det tjejerna inte vet är att jag aldrig har gjort det innan.. Men så svårt kan det väl inte vara - jag är ju grym på att köra bil! Och bara jag kommer ihåg att jag ska vrida ratten åt "fel" håll när jag backar så ror jag nog hem det här i hamn. ;)
 
Just nu! Hej från mig.








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?