SURFS UP!

2012



Godmorgon eller mer god förmiddag!
 
Jag och ett par tjejer från klassen sitter redan på skolan, och har redan suttit här i två och en halv timme. Vi väntar på BILJETTSLÄPP TILL MAROCCO. En tjej har fixat ihop en surfresa i januari/februari med ett asbra pris och det finns bara 35 biljetter. Vår tanke var från början att vara här hela natten (biljetterna släpps vid 12 idag) men vi kom fram till att det räckte nog med att vi var här tidigt på morgonen och mycket riktigt, vi är först i kö ;) Vi hade istället sleepover hos Jenny inatt, kollade film och sov tre stycken i hennes bäddsoffa, när vi efter mycket om och men somnade. Mysigt med sleepover, det var länge sen man liksom "sov över"hos en kompis.
 
Så då vill jag väl bara säga - MAROCCO here I come!!! :D
 
Och jag har ju som ni vet aldrig surfat, men det är just det jag ska lära mig! Iallafall att paddla på brädan... haha



mormor

Lycka till härliga du.







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?