SUNNY

2012




Vad kallt och mörkt det är nu för tiden! Jag sitter i min säng med täcke och filt och världens myskläder men fryser ändå. Har stängt på duschen på högsta värme för att det ska bli lite varmt här i lägenheten. Förra gången jag gjorde det gick brandlarmet så det fick jag ta ner.. Det är imma på alla fönster och börjar bli lite varmt så nu kan jag nog snart stänga av (efter en halvtimme. tur jag inte betalar vattnet... men det får dom ta när de inte stänger på elementen)
 
Att jag fryser så fruktansvärt kan nog också bero på att jag är superfökyld och känner mig febrig. Hostar, snorar och är seg i hela huvudet. Bådar inte gott för den kommande veckan med inlämningar och tenta. Hej bibblan varje dag! Trotsade förkylningen lite förut ändå och gick en långpromenad med en av brudarna. Kallt, soligt och så skönt!
 
Nu måste jag springa och stänga av duschen innan brandlarmet går hos någon av grannarna... Eller att den där sprinklern i trapphuset börjar spruta vatten, skulle vara snyggt... haha.
 



mormor

Gokväll.
Skönt att du var ute en stund i det fina höstvädret.
Är du inte rädd att tapeterna ska ramla ner om du får för fuktig och varm luft???????Kan du inte kolla om elementen behöver luftas.Kalmarhem måste ju ha börjat elda nu när det är så kallt.
Var rädd om dig och lycka till med pluggandet.
Natti.







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?