RAINY MONDAY

2012



Åh vilken bra måndag!!
 
Började veckan med ett träningspass, joggade/sprang fem km på 32 minuter. Men då började jag med att gå två minuter och joGGade på ganska lågt, 8.5 Så att komma ner till 25 minuter 19 december känns verkligen inte som någon omöjlighet. Sen tar jag det andra målet till maj. :)
Körde lite styrka och men när jag fick ett sms där det frågades hur det gick på min tenta blev jag så nervös att jag inte kunde koncentrera mig mer. Var tvungen att gå in och kolla - GODKÄNT!!!!!!!!! :D Överlycklig tjej. Så jäkla härligt att ha klarat första tentan och därmed fått sina första 6 hp och veta att man klarar av läsning på högskolenivå! Det blev inte så mycket mer träning, hade ändå varit där en och en halv timma, och när jag kom hem gav jag mig fan på att hitta tvättstugan. Och det gjorde jag! Den ligger i samma hus fast lite längre bort i källaren... Nu slipper jag ta med mig tvätten till mönsterås, haha. 
 
Nyduschad, fått i mig lite mat och sen är det plugg som gäller hela eftermiddagen. Vi ska sitta hos Felicia så hoppas att vi får något gjort. :) Och sen bio ikväll, så mysigt!
 
WHAT A DAY!! :)
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?