NOT MY DAY

2012



 
Idag är det verkligen inte min dag! Bäst vore bara att stanna i sängen och gömma mig under täcket resten av dagen.. men det går ju inte.. Jag har överskridit min dataanvänding på mobilen (som jag använder hemma genom internetdelning), biljäveln stannade på skolans parkering, tack och lov precis innan parkeringsrutan, resulterade i att vi fick putta in den sista biten... (men vad gör jag nu????), får inte tag i verkstaden som jag skulle ha lämnat in bilen till på fredag för andra grejjer, börjar bli sjuk, matlådan består av morötter då kylen ekar tom och inte hade jag heller några lösa pengar att ta med mig till skolans cafeteria. Och till råga på allt gick det skit igår på jobbet och jag har sovit hur dåligt som helst, har ont i huvudet och är helt fast i mitt skrivandet. Bara för att jag bestämt mig.. Har fått ner tre ord på en halvtimme.. Jävla skitdag, men nu har jag nog klagat färdigt. Så kan ägna restan av dagen åt att gå runt med ett fejksmile och låtsas att inget av det här har hänt på morgonen. Kom igen Jonna, nu kan det bara gå åt rätt håll!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?