LIFE´S A ROLLERCOASTER

2012



 
Kan glädja er med att jag är på bättre humör nu! Jag hade rätt, det kunde inte bli sämre utan bara bättre. Det var "bara" bensinen som var slut som tur var, min mätare är knasig och visar fel siffror (så det var itne så att jag inte hade orkat tanka.... vilket hänt ett par gånger innan) bensinstopp för fjärde gången måste jag kalla ganska duktigt jobbat. Haha. Måste börja hålla koll på hur mycket jag kör så jag vet när jag ska tanka! För det andra så fick jag tag i verksatden och får komma in med den på fredag då jag är hemma, lucky me. Och med skrivandet har jag fått lite nya idéer. Nu ska jag svira om till träningskläder, möta upp tjejerna och sen ska jag bjuda på scones och te efter träningspasset. Stänger datorlocket, lägger ner skolbäckerna och öppnar dem inte förrän imorgon igen.
 
Ibland är livet en berg- och dal bana och vissa dagar går fallen och uppåtbackarna fort. Word.
 
Den här bilden förklarar min dag ganska bra, helt knasigt och upp och ner...
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?